خانه / دست نوشته ها / حمل و نقل برندینگ

حمل و نقل برندینگ

نویسنده: جناب آقای متین افکار نماینده محترم شهر تهران

اجناسی که توسط شرکت های باربری حمل می شوند شامل دو گروه بار و خرده بار هستند.

A بار به آن دسته از محموله ها گفته می شود که برای حمل آن به کل ظرفیت یک ماشین نیاز باشد، مثلا یک وانت، یک خاور، یک کانتینر.

B خرده بار، محموله ای است که نیاز به کل ظرفیت یک ماشین برای جا به جایی ندارد.

در حالت اول (بار)، اجناس از انبار تامین کننده بارگیری شده و مستقیما به مقصد انبار مشتری ارسال می شود. اما در حالت دوم (خرده بار)، اجناس توسط تامین کننده به انبار شرکت باربری تحویل داده می شود و هر زمان یک ماشین به مقصد شهر مشتری از اجناس مختلف پر شد، محموله ارسال شده و در انبار باربری در شهر مقصد تخلیه می شود.

اینکه بیشتر کدام یکی از این موارد در معاملات ما اتفاق بیفتد، تا حدود زیادی تابع حوزه کاری است. در برخی حوزه ها مثل محصولات کشاورزی، اکثرا محموله ها به صورت بار هستند و در حوزه پارچه اغلب به صورت خرده بار.

در مورد خرده بار باید دقت کنید که اجناس تنها تحویل شرکت باربری شود که دائما به سمت شهر مقصد ماشین داشته باشد. در غیر این صورت بار تحویل شهری در نزدیکی شهر مقصد شده و هم دیرتر به دست مشتری می رسد و هم کرایه بار افزایش پیدا می کند. هر دو این موارد باعث نارضایتی شدید مشتری می شود.

راه های ارتباطی:
شماره تماس و تلگرام: 09126131699
آدرس کانال تلگرام:
? @AfkarArad

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *