خانه / دست نوشته ها / افزایش مشتری

افزایش مشتری

نویسنده: سرکار خانم ندا نورمحمدی نماینده محترم شهرستان نجف آباد

در جلسات قبل در مورد این موضوع صحبت کردیم که تبلیغات می تواند در افزایش مشتری کمک کند. اما در تبلیغاتی که موجب افزایش مشتری و در نتیجه فروش بیشتر می شود،نیاز به رعایت اصولی داریم.
ممکن است اکثر راه های نام برده شده در جلسات قبل را همه به کار ببرند، اما نتوانند به نتیجه دلخواه برسند.

سوال مهم این است که تبلیغ موفق چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه باید روند برندسازی خود را پیش ببریم.
پیش از پاسخ به این سوال شما باید دو سوال زیر را پاسخ دهید.
۱_مشتری یا جامعه هدف شما چگونه اند؟
در حقیقت شناخت مشتری یا سرنخ ها اهمیت دارد.
۲_راه های تبلیغاتی را چطور بشناسیم؟

در تبلیغات موفق می توان به نحوی عمل نمود که با توجه به جامعه هدف شما تمایز از رقبا باشید. البته بولد کردن آن چه واقعیت ندارد، در برند شما اثر مخرب خواهد گذاشت و باید حقایق و مشخصاتی از کالا یا خدمت خود ارائه کنید که سایرین آن ها را نادیده گرفته اند.
این بیان نکات منحصر به فرد می تواند سرنخ های غیر فعال شما را هم به تکاپو برای همکاری با شما وادار کند.

مهم:
در کانال شخصی و یا سایت شخصی تان هرگز از تبلیغات استفاده نکنید. این مکان ها به منظور فروش است و برای این که مشتری که به سمت شما آمده خرید کند، باید بتواند به شما اعتماد کند.
همچنین باید با شرکت و کسب و کارتان بیشتر آشنا شود و نحوه خرید و سفارش را به راحتی پیدا کند.
پیشنهاد ویژه شما به مشتریانتان باید در کانال های شخصی و سایت شخصی تان مطرح شود.این پیشنهاد ویژه یک شعار تبلیغاتی موثر و جذب کننده هم می تواند باشد.
در مورد شعار تبلیغاتی و اثر گذاری آن در افزایش مشتری و فروش در جلسات بعدی صحبت خواهیم کرد.

✅مکن ز عرصه شکایت که در طریق ادب
به راحتی نرسید، آن که زحمتی نکشید.

راه های ارتباطی:
شماره تماس و تلگرام: 09132893925
آدرس کانال تلگرام:
? @pishraftarad1

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *