خانه / دست نوشته ها / تولید محتوای برندینگ

تولید محتوای برندینگ

نویسنده: سرکار خانم فایزه عباسی حسینی نماینده محترم شهر مشهد

یکی از راه های افزایش مشتریان در برندینگ، تولید محتوای زیاد، باکیفیت و تاثیرگذار است. در تولید محتوا، علاوه بر تعداد مطالب نوشته شده، کیفیت مطالب و اینکه چه می نویسید هم مهم است.

در تک تک مطالبی که می نویسید به ذهن تان بسپارید که هرگز از خودتان و محصول تان تعریف و تمجید نکنید که این کار نتیجه عکس خواهد داشت.

به محتوای تولید شده برای دوربین آیفون 6s که توسط تنظیم کنندگان متون تبلیغاتی شرکت اپل نوشته شده توجه کنید:

“مردم دوست دارند با گوشی آیفون عکس بگیرند. این دوربین، معروف ترین دوربین موبایل در سراسر دنیا است اما چیزی که برای مردم مهم و دوست داشتنی است، خاطره های نهفته در بطن تصاویر گرفته شده می باشد. خاطره ها، با تصاویر گرفته شده با تکنولوژی Live Photos در گوشی آیفون، به شکل فوق العاده ای زنده و شفاف هستند.
این تکنولوژی راهی نو و مسیری جدید برای زندگی و حیات بخشیدن به عکس های خاموش، مرده و بی حرکت شما است.”

متن نگاشته شده در ارتباط با گرفتن تصاویر بهتر نیست، بلکه درباره حس تعلق و عشق صحبت می کند؛ درباره معروف ترین دوربین در جهان و حفظ خاطره های شما.

محتوای تبلیغاتی خوب نیازمند وارد شدن شما به اعماق ذهن خواننده است تا نیازها و علایق وی را بخوبی درک کنید.

در متون تبلیغاتی خود توضیح دهید که چگونه محصول شما کمک می کند تا نیازها و خواسته های مشتریان برآورده شود. چرا که تنها تحت این شرایط است که خواننده خواهان استفاده از محصول و خدمات شما خواهد بود.

راه های ارتباطی:
شماره تماس و تلگرام: 09158585337
کانال تلگرام:
? @movaffaghiat67

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *