خانه / دست نوشته ها / ترس از شروع کار در برندینگ

ترس از شروع کار در برندینگ

مدرس: جناب آقای سینا فرجادی نماینده محترم شهر اصفهان

امروز به بررسی بخش چهارم ترس از شروع کار در برندینگ می پردازیم.
بخش چهارم موضوع ما نداشتن ریسک و قدرت مالی بالا می باشد.
به دفعات مشاهده کردم که همکاران تازه وارد نگران این موضوع هستند که شاید همکاری و آغاز کار در برندینگ نیاز به سرمایه خاصی دارد. این موضوع باعث می شود تا به مشکلات بسیار زیادی برخورد کنند که به دلیل نداشتن سرمایه کافی وارد این حوزه نشوند.

♦️ جالب است بدانید که تبدیل شدن به یک تاجر بزرگ و موفق نیاز به دفتر بسیار شیک و خاص و بزرگی دارد. در کنار آن داشتن یک کارخانه برای تولید و ارائه خدمات می تواند کمک بسیار زیادی به این شخص نماید. همچنین می توان چاشنی داشتن اتومبیل لوکس را به این جریان بسیار ویژه اضافه کرد و با داشتن سرمایه اجتماعی بسیار خوب وارد برندینگ شد و بهترین نتیجه را از تجارت دریافت کرد.

اما بدانید تمامی این موارد، همان آیتم هایی است که هیچ یک از نماینده های موفق امروز در آراد آن را نداشته اند. بله درست است. نبود سرمایه مالی نمی تواند مسیر برندینگ را برای شما تنگ تر کند. از طرفی می توان از طریق این کار بازدهی را تا حد بسیار زیادی گسترش داد و بهترین کار را انجام داد. همکاران من سعی کنید بدون توجه به این موارد وارد برندینگ شوید و طعم اصلی آن یعنی تجارت در بازار و حضور در بین بزرگترین برند ها را بدون داشتن سرمایه مالی تجربه کنید.

♦️پس زمان را از دست نداده و از همین امروز آغاز کنید.
در صورت وجود هر گونه سوالی می توانید با من همراه شوید.

راه های ارتباطی:
شماره تماس و تلگرام: 09120786863
آدرس کانال تلگرام:
? @successfularad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *