خانه / دست نوشته ها / اعتمادسازى در برندينگ

اعتمادسازى در برندينگ

نویسنده: سركار خانم فاطمه كريمى نماینده محترم شهر قم

در مطلب قبل به بيان اهميت اعتمادسازى در برندينگ و شروع بررسى پارامترهاى آن پرداختيم. در اين مطلب نيز به تشريح پارامتر مهم ديگرى در اعتمادسازى در برندينگ خواهيم پرداخت.

داشتن فن بيان قوى:

داشتن فن بيان قوى در عصرى كه روابط عمومى حرف اول را در هر نوع كسب و كارى مى زند بسيار پراهميت است. در بسيارى موارد شاهد اين هستيم كه فردى با وجود تخصص بالا در زمينه كارى خودش، توانايى ارايه تخصص و جذب مخاطب خود را ندارد.

در واقع توانايى ارتباط گرفتن در بحث اعتمادسازى در برندينگ، در اولويت است.

اما متاسفانه در شروع كار برندينگ شاهد ضعف نمايندگان در اين زمينه هستيم. هول شدن، تندتند صحبت كردن، نفس نفس زدن، بيان جملات غيرمرتبط و بريده صحبت كردن نشانه هايى از فن بيان ضعيف است كه بايستى بهبود و تقويت آن را در اولويت گذاشت.

البته قابل ذكر است هيچ گاه به توانايى صددرصد در اين مورد نمى توان رسيد اما قطعا بهبود آن كمك شايانى در اعتمادسازى و افزايش فروش و موفقيت خواهد داشت.

اما براى تقويت آن چه راهكارهايى وجود دارد؟

  • مشاركت كردن در جمع و وارد صحبت شدن موجب از بين رفتن استرس و افزايش دايره لغات خواهد شد. بنابراين سعى كنيد در جمع هاى مفيد در مورد هر موضوعى، چه تجارى و چه غيرتجارى، شركت داشته باشيد.
  • روزانه فايل هاى صوتى و متنى درمورد موضوعى اختيارى از خودتان تهيه كنيد تا با گوش دادن و خواندن آن ضعف هاى خود را دريابيد و اصلاح كنيد. حتى آن فايل ها را به دوستانتان داده تا شما را در شناخت ضعف هايتان كمك كنند.
  • براى افزايش دايره لغات و سخنور ماهر شدن، گوش دادن صحبت هاى سخنوران را جز برنامه روزانه خود قرار دهيد، خواهيد ديد كه با گذر زمان تا چه اندازه در صحبت كردن شبيه به آنان مى شويد.

در ادامه نيز به اهميت پارامترهاى ديگرى در مورد اعتمادسازى در برندينگ اشاره خواهيم داشت.

راه های ارتباطی:
شماره تماس و تلگرام: 09128799290
کانال تلگرام
‏? @Arad_pouya

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *